Produsele comercializate de SC SEEN Cosmetics SRL pot fi livrate pe intregul teritoriul Uniunii Europene cu ajutorul companiilor de curierat partenere.
Va rugam sa introduceti adresa de destinatie la finalizarea comezii pentru a se afisa tariful de livrare.
SC SEEN Cosmetics SRL va expedia produsele in cadrul termenelor mentionate pe magazinul online pentru produsul comandat, intr-un interval de 1-3 zile lucratoare de la data generarii comenzii sau in cel mult 10 zile de la data la care clientul a generat comanda in cazuri speciale (promotii cu impact puternic, Black Friday, evenimente neprevazute, perioada de concediu, etc).
Confirmarea expedierii va contine informatii pentru urmarirea comenzii.
In cazul in care produsul nu este/nu mai este disponibil, societatea va informa clientul despre aceasta indisponibilitate, urmand ca sumele de bani achitate de catre client pentru produsul indisponibil, daca acestea exista, sa fie rambursate in termen de maximum 10 de zile.
In cazul in care SC SEEN Cosmetics SRL primeste informatii eronate legate de livrarea produselor, aceasta poate refuza onorarea livrarii, fara ca acest lucru sa se considere o incalcare a contractului sau poate stabili un nou termen de onorare a comenzii.
Expedierile nu pot fi livrate la căsuțe poștale sau coduri poștale. Expedierile sunt livrate la adresa destinatarului comunicată de expeditor, în conformitate cu normele companiei de curierat partenere din fiecare țară.
Compania de curierat poate notifica destinatarul cu privire la o livrare viitoare sau la o livrare eșuată. Destinatarului i se pot oferi soluții alternative de livrare, cum ar fi livrarea a doua zi, livrarea fără semnătură de primire, redirecționarea sau colectarea de la un centru de expediere.
Partenerul de curierat va depune toate eforturile rezonabile pentru a livra articolele în conformitate cu programele lor normale de livrare, dar acestea nu sunt obligatorii. SC SEEN Cosmetics SRL și compania de curierat parteneră nu sunt responsabile pentru eventualele daune sau pierderi cauzate de întârzieri.
Modificare sau anulare comanda
Vă reamintim că nu putem face modificări la comenzile deja plasate. Vă rugăm să verificați conținutul coșului înainte de a plasa comanda și să vă asigurați că atât tipul, cât și numărul de produse sunt corecte.
Dacă doriți să anulați o comandă al cărei statut este: „În procesare”, acest lucru se poate face contactând Departamentul de Relații cu Clienții prin e-mail la adresa: hello@seenbeauty.ro
In conditiile in care clientul nu a informat compania in legatura cu dorinta de anulare a comenzii, refuzul acesteia se considera abuz. Astfel, ne rezervam dreptul de a nu onora comenzile clientilor care au refuzat anterior o comanda cu exceptia cazului in care acestia achita contravaloarea comenzii in avans.
De asemenea, clientului i se va retine taxa de transport in cazul in care care coletul achitat in avans in regim online cu cardul este refuzat/nepreluat, destinatarul nu poate fi gasit, coletul nu poate fi livrat ca urmare a datelor incorecte/incomplete. Clientului i se va returna doar suma aferentă produsului comandat. De asemenea, ne rezervăm dreptul de a reține sume echivalente cu taxele suplimentare percepute de noi ca urmare a oricăror situații generate din vina destinatarului.
Comenzile sunt livrate prin curier de luni până vineri, la adresa menționată în comandă. Weekend-urile și sărbătorile legale nu sunt considerate zile lucrătoare. Având în vedere că folosim un serviciu externalizat, nu putem cere companiei de curierat partenere să livreze la o anumită oră sau la o anumită dată. De asemenea, nu suntem responsabili pentru întârzierile cauzate de compania de curierat parteneră. Termenul de livrare menționat poate fi depășit în anumite cazuri, cum ar fi perioadele promoționale, sărbătorile sau perioadele în care drumurile sunt impracticabile (inundații, căderi masive de zăpadă etc.).
Va rugam verificati integritatea ambalajului exterior (cutiei) si in cazul in care aceasta prezinta urme de deteriorare, incheiati un process verbal cu reprezentantul companiei de curierat.
In conformitate cu articolul 16 din Ordonanta de Urgenta nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii, dreptul de retragere nu poate fi exercitat pentru comenzile calendaristice care se refera la:
– furnizarea de bunuri care au fost desigilate dupa livrare, care nu mai pot fi returnate din motive de igiena sau protectie a sanatatii;
Prin urmare, Cumparatorul ia la cunostinta faptul ca nu se va putea prevala de dreptul sau legal de retragere cu privire la produsele desigilate de el, a caror noua comercializare de catre Seen Beauty ar putea prezenta riscuri din motive de igiena sau de protectie a sanatatii pentru consumatori (de exemplu: produsele de ingrijire a pielii/parului, de machiaj, etc).
Astfel, la retur sunt acceptate doar produsele care respecta intocmai forma in care ele au fost livrate, insotite de factura de achizitie.
Nu se admit la retur:
Produse care au fost desfacute
Produse care au fost testate/utilizate
Produse care nu au etichetele intacte, au sigilii rupte ori sterse
Produse achizitionate de la alte magazine
Produse neinsotite de documentele ce dovedesc achizitia
Produse cu ambalajele deteriorate in orice fel
Aceste masuri sunt specifice produselor cosmetice intrucat termenul de valabilitate al acestora se calculeaza incepand cu prima deschidere a ambalajului, iar odata cu utilizarea/testarea lor apare riscul transmiterii de bacterii prin transferul produsului altei persoane.
Dacă produsul îndeplinește condițiile de mai sus, contactați serviciul de relații cu clienții la hello@seenbeauty.ro cu privire la dorința de returnare și veți fi contactat de un operator pentru a vă indica pașii următori.
Produsele trebuie returnate în ambalajul original și în exact aceeași stare în care au fost primite de către client. Ne rezervăm dreptul de a refuza returnarea dacă produsele au fost verificate și nu îndeplinesc condițiile de returnare. Taxele dus-întors în acest caz sunt responsabilitatea clientului. Dacă returnarea se rezolvă prin rambursarea valorii produselor, rambursarea se va face prin transfer bancar în contul indicat de dumneavoastră în cererea de returnare, în termen de cel mult 10 zile de la primirea produselor. Taxele de retur sunt suportate de client și plătite în avans, cu excepția cazurilor în care produsul este deteriorat la primire sau primiți un produs diferit de cel comandat, în aceste cazuri taxa de transport fiind suportată de noi.
Nu acceptăm colete cu plata la livrare sau al căror expeditor nu poate fi identificat. Nu suntem responsabili pentru coletele pierdute sau deteriorate în timpul transportului. Nu ridicăm coletele de la oficiile poștale.
In cazul in care clientul declara o neconformitate a bunului cumparat, SC SEEN Cosmetics SRL intelege sa se conformeze dispozitiilor legale in vigoare, inclusiv OUG 140/2021, prin care s-a concretizat transpunerea în legislația națională a prevederilor Directivei (UE) 2019/771 a Parlamentului European și a Consiliului din 20 mai 2019 privind anumite aspecte referitoare la contractele de vânzare de bunuri si s-a stabilit cadrul legal cu privire la contractele de vânzare încheiate între vânzător și consumator, in special norme privind conformitatea bunurilor, măsurile corective în caz de neconformitate, modalitățile de punere în aplicare a respectivelor măsuri corective, precum și garanțiile comerciale în scopul asigurării unui nivel ridicat de protecție a consumatorilor și a bunei funcționări a pieței interne.
Se considera ca produsele sunt conforme contractului incheiat, daca acestea:
• respectă descrierea, tipul, cantitatea și calitatea și dețin funcționalitatea și alte caracteristici prevăzute în contractul de vânzare;
• corespund scopului special pentru care consumatorul le solicită, pe care consumatorul l-a adus la cunoștința vânzătorului cel târziu în momentul încheierii contractului de vânzare și pe care vânzătorul l-a acceptat;
• corespund scopurilor pentru care s-ar utiliza în mod normal bunuri de același tip, ținând seama, dacă este cazul, de prevederile legale în vigoare, de standarde tehnice sau, în absența unor astfel de standarde tehnice, de coduri de conduită aplicabile în domeniu și specifice sectorului;
• după caz, posedă calitatea și corespund descrierii unei mostre sau unui model pe care vânzătorul l-a pus la dispoziția consumatorului înainte de încheierea contractului;
• dacă este cazul, sunt livrate împreună cu accesoriile, inclusiv ambalajul, instrucțiunile de instalare sau alte instrucțiuni pe care consumatorul se poate aștepta în mod rezonabil să le primească;
• dețin calitățile și alte caracteristici, inclusiv în materie de durabilitate, funcționalitate, compatibilitate și securitate, care sunt normale pentru bunurile de același tip și la care consumatorul se poate aștepta în mod rezonabil, având în vedere natura bunurilor și ținând seama de orice declarație publică făcută de vânzător sau în numele acestuia sau de alte persoane situate în etapele anterioare ale lanțului de tranzacții, inclusiv de către producător mai ales în anunțuri publicitare sau pe etichetă.
In cazul în care se constatată lipsa unor astfel de atribute la scurt timp după livrare, fără a depăși 30 de zile calendaristice, cumparatorul/clientul poate opta pentru:
• aducerea în conformitate, prin înlocuirea produsului cu un alt produs identic sau cu alte produse ce au aceeasi valoare economica ca si produsul returnat, la momentul achizitiei, cu conditia ca acesta/acestea sa fie pe stoc, cu excepția cazului în care măsura corectivă aleasă ar fi imposibilă sau, în comparație cu cealaltă măsură corectivă disponibilă, ar impune vânzătorului costuri care ar fi disproporționate;
• o reducere de preț proporțională cu diminuarea valorii bunurilor achizitionate în comparație cu valoarea pe care bunurile ar avea-o dacă ar fi în conformitate;
• restituirea contravalorii produsului, in maxim 10 zile de la receptia returului
Clientul/consumatorul care suspectează o neconformitate a unui produs achiziționat în ceea ce privește compoziția, stabilitatea, microbiologia etc. sau are îndoieli cu privire la calitatea acestuia, poate notifica Seen Beauty la adresa hello@seenbeauty.ro. Aceștia vor completa o declarație scrisă, în care vor explica în ce constă neconformitatea produsului, putând solicita returnarea prin intermediul unei declarații fără echivoc în acest sens.
După primirea returului de la consumator, societatea SEEN COSMETICS SRL va informa clientul cu privire la costurile legate de testele de laborator care trebuie suportate de client în avans la momentul solicitării, pe baza unei facturi de la persoana autorizată (chimist/laborator). SEEN Cosmetics SRL va trimite reclamația împreună cu produsul, ambalajul, dovada de cumpărare și declarația clientului către laboratorul autorizat pentru investigații.
În același timp, consumatorul trebuie să știe că procedura de investigare poate dura până la 4 luni (cu posibilitatea de a fi prelungită, în funcție de complexitatea investigației). Dacă producătorul concluzionează că produsul are un conținut neconform, atunci returul este acceptat și, în aceste condiții, clientului i se va rambursa suma plătită pentru testare.
Dacă conținutul produsului este declarat conform, SEEN Cosmetics SRL își rezervă dreptul de a refuza înlocuirea produsului sau rambursarea banilor, iar produsul este returnat clientului în starea în care a fost primit după investigație. În acest caz, toate cheltuielile suplimentare generate cu privire la transportul produsului înapoi la client vor fi suportate de către acesta.
MODEL DE FORMULAR DE RETRAGERE
Către,
SEEN COSMETICS SRL
Va informez prin prezenta cu privire la retragerea mea din contractul referitor la comanda numarul __________ din data de _____________ si primita in data de ________________.
Doresc returnarea urmatoarelor produse: ___________________________________(se va specifica numele produsului/produselor si nr de bucati aferent fiecaruia)
Motivul returnarii (optional) _____________________________
Nume si prenume ________________________
IBAN/titular _____________________________
Mentionez ca am luat la cunostinta si ma angajez sa respect toate informatiile referitoare la politica de retur a companiei.
Data
Semnatura client