Livrare gratuita pentru comenzi peste 300 RON

POLITICA DE LIVRARE

Produsele comercializate de SC SEEN Cosmetics SRL pot fi livrate pe intregul teritoriul Uniunii Europene cu ajutorul companiilor de curierat partenere.

Va rugam sa introduceti adresa de destinatie la finalizarea comezii pentru a se afisa tariful de livrare.

SC SEEN Cosmetics SRL va expedia produsele in cadrul termenelor mentionate pe magazinul online pentru produsul comandat, intr-un interval de 1-3 zile lucratoare de la data generarii comenzii sau in cel mult 10 zile de la data la care clientul a generat comanda in cazuri speciale (promotii cu impact puternic, Black Friday, evenimente neprevazute, perioada de concediu, etc).

Confirmarea expedierii va contine informatii pentru urmarirea comenzii.

In cazul in care produsul nu este/nu mai este disponibil, societatea va informa clientul despre aceasta indisponibilitate, urmand ca sumele de bani achitate de catre client pentru produsul indisponibil, daca acestea exista, sa fie rambursate in termen de maximum 10 de zile.

In cazul in care SC SEEN Cosmetics SRL primeste informatii eronate legate de livrarea produselor, aceasta poate refuza onorarea livrarii, fara ca acest lucru sa se considere o incalcare a contractului sau poate stabili un nou termen de onorare a comenzii.

Trimiterile nu pot fi livrate la căsuţe poştale sau coduri poştale. Trimiterile sunt livrate la adresa Destinatarului comunicată de Expeditor, conform regulilor companiei de curierat partenere din fiecare tara.

Compania de curierat poate notifica Destinatarul cu privire la o viitoare livrare sau o livrare nereusita. Destinatarului i se pot oferi solutii alternative de livrare cum ar fi livrare in alta zi, livrare fara semnatura de primire, redirectionarea sau colectarea de la un centru de expeditie.

Compania de curierat partenera va depune toate eforturile rezonabile pentru a livra trimiterile conform programelor de livrare obişnuite ale acesteia, dar acestea nu sunt obligatorii. SC SEEN Cosmetics SRL si compania de curierat partenera nu sunt răspunzătoare pentru niciun fel de daune sau pierderi cauzate de intarzieri.

Modificare sau anulare comanda

Va mentionam ca nu putem aduce modificari comenzilor deja plasate. Va rugam sa verificati continutul cosului inainte de a plasa comanda si sa va asigurati ca atat tipul, cat si numarul produselor sunt corecte.

In cazul in care doriti sa anulati o comanda a carui status este: “In Procesare”, acest lucru poate fi facut prin contactarea Departamentului de Relatii Clienti prin email la adresa: hello@seenbeauty.ro

In conditiile in care clientul nu a informat compania in legatura cu dorinta de anulare a comenzii, refuzul acesteia se considera abuz. Astfel, ne rezervam dreptul de a nu onora comenzile clientilor care au refuzat anterior o comanda cu exceptia cazului in care acestia achita contravaloarea comenzii in avans.

De asemenea, clientului i se va retine taxa de transport in cazul in care care coletul achitat in avans in regim online cu cardul este refuzat/nepreluat, destinatarul nu poate fi gasit, coletul nu poate fi livrat ca urmare a datelor incorecte/incomplete. Clientului i se va returna doar suma aferenta produsului comandat. Ne rezervam de asemenea dreptul sa oprim sume echivalente cu taxele extra care ni se imputa din cauza oricaror situatii generate din vina destinatarului.

Comenzile sunt livrate de curier de Luni pana Vineri, la adresa mentionata in comanda. Zilele de weekend si sarbatorile legale nu sunt considerate zile lucratoare. Avand in vedere ca folosim un serviciu externalizat, nu putem solicita firmei de curierat partenere livrarea la o anumita ora sau la o anumita data. De asemenea, nu ne facem responsabili pentru intarzierile cauzate de firma de curierat partenera. Termenul de livrare mentionat poate fi depasit in anumite cazuri precum perioade de promotii, sarbatori sau perioade in care drumurile sunt impracticabile (inundatii, caderi masive de zapada etc.).

Va rugam verificati integritatea ambalajului exterior (cutiei) si in cazul in care aceasta prezinta urme de deteriorare, incheiati un process verbal cu reprezentantul companiei de curierat.

POLITICA DE RETUR

In conformitate cu articolul 16 din Ordonanta de Urgenta nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii, dreptul de retragere nu poate fi exercitat pentru comenzile calendaristice care se refera la:

– furnizarea de bunuri care au fost desigilate dupa livrare, care nu mai pot fi returnate din motive de igiena sau protectie a sanatatii;

Prin urmare, Cumparatorul ia la cunostinta faptul ca nu se va putea prevala de dreptul sau legal de retragere cu privire la produsele desigilate de el, a caror noua comercializare de catre Seen Beauty ar putea prezenta riscuri din motive de igiena sau de protectie a sanatatii pentru consumatori (de exemplu: produsele de ingrijire a pielii/parului, de machiaj, etc).

Astfel, la retur sunt acceptate doar produsele care respecta intocmai forma in care ele au fost livrate, insotite de factura de achizitie.

Nu se admit la retur:

Produse care au fost desfacute

Produse care au fost testate/utilizate

Produse care nu au etichetele intacte, au sigilii rupte ori sterse

Produse achizitionate de la alte magazine

Produse neinsotite de documentele ce dovedesc achizitia

Produse cu ambalajele deteriorate in orice fel

Aceste masuri sunt specifice produselor cosmetice intrucat termenul de valabilitate al acestora se calculeaza incepand cu prima deschidere a ambalajului, iar odata cu utilizarea/testarea lor apare riscul transmiterii de bacterii prin transferul produsului altei persoane.

In cazul in care produsul corespunde conditiilor de mai sus, contactati serviciul de Relatii Clienti la adresa hello@seenbeauty.ro cu privire la dorinta de returnare, urmand sa fiti contactat/a de un operator pentru indicarea pasilor urmatori.

Produsele trebuie să fie returnate în ambalajul original si să se afle in exact acceasi stare in care au fost receptionate de catre client. Ne rezervăm dreptul de a refuza returul daca produsele au fost verificate și nu corespund condițiilor de retur. Taxele tur-retur in acest caz cad in sarcina clientului. În cazul în care returul se soluționează cu restituirea contravalorii produselor, rambursarea se va face prin virament bancar în contul indicat de dumneavoastră în cererea de retur, în cel mult 10 de zile de la receptia produselor. Taxele de retur sunt suportate de către client si achitate in avans cu exceptia cazurilor in care produsul este deteriorat la primire sau primiti un alt produs fata de cel comandat de dvs, in aceste cazuri taxa de transport fiind suportata de catre noi.

Nu acceptam colete cu plata ramburs sau al caror expeditor nu poate fi identificat. Nu ne facem responsabili pentru coletele piedute sau deteriorate la transport. Nu ridicam colete de la oficii postale.

In cazul in care clientul declara o neconformitate a bunului cumparat, SC SEEN Cosmetics SRL intelege sa se conformeze dispozitiilor legale in vigoare, inclusiv OUG 140/2021, prin care s-a concretizat transpunerea în legislația națională a prevederilor Directivei (UE) 2019/771 a Parlamentului European și a Consiliului din 20 mai 2019 privind anumite aspecte referitoare la contractele de vânzare de bunuri si s-a stabilit cadrul legal cu privire la contractele de vânzare încheiate între vânzător și consumator, in special norme privind conformitatea bunurilor, măsurile corective în caz de neconformitate, modalitățile de punere în aplicare a respectivelor măsuri corective, precum și garanțiile comerciale în scopul asigurării unui nivel ridicat de protecție a consumatorilor și a bunei funcționări a pieței interne.

Se considera ca produsele sunt conforme contractului incheiat, daca acestea:

• respectă descrierea, tipul, cantitatea și calitatea și dețin funcționalitatea și alte caracteristici prevăzute în contractul de vânzare;

• corespund scopului special pentru care consumatorul le solicită, pe care consumatorul l-a adus la cunoștința vânzătorului cel târziu în momentul încheierii contractului de vânzare și pe care vânzătorul l-a acceptat;

• corespund scopurilor pentru care s-ar utiliza în mod normal bunuri de același tip, ținând seama, dacă este cazul, de prevederile legale în vigoare, de standarde tehnice sau, în absența unor astfel de standarde tehnice, de coduri de conduită aplicabile în domeniu și specifice sectorului;

• după caz, posedă calitatea și corespund descrierii unei mostre sau unui model pe care vânzătorul l-a pus la dispoziția consumatorului înainte de încheierea contractului;

• dacă este cazul, sunt livrate împreună cu accesoriile, inclusiv ambalajul, instrucțiunile de instalare sau alte instrucțiuni pe care consumatorul se poate aștepta în mod rezonabil să le primească;

• dețin calitățile și alte caracteristici, inclusiv în materie de durabilitate, funcționalitate, compatibilitate și securitate, care sunt normale pentru bunurile de același tip și la care consumatorul se poate aștepta în mod rezonabil, având în vedere natura bunurilor și ținând seama de orice declarație publică făcută de vânzător sau în numele acestuia sau de alte persoane situate în etapele anterioare ale lanțului de tranzacții, inclusiv de către producător mai ales în anunțuri publicitare sau pe etichetă.

In cazul în care se constatată lipsa unor astfel de atribute la scurt timp după livrare, fără a depăși 30 de zile calendaristice, cumparatorul/clientul poate opta pentru:

• aducerea în conformitate, prin înlocuirea produsului cu un alt produs identic sau cu alte produse ce au aceeasi valoare economica ca si produsul returnat, la momentul achizitiei, cu conditia ca acesta/acestea sa fie pe stoc, cu excepția cazului în care măsura corectivă aleasă ar fi imposibilă sau, în comparație cu cealaltă măsură corectivă disponibilă, ar impune vânzătorului costuri care ar fi disproporționate;

• o reducere de preț proporțională cu diminuarea valorii bunurilor achizitionate în comparație cu valoarea pe care bunurile ar avea-o dacă ar fi în conformitate;

• restituirea contravalorii produsului, in maxim 10 zile de la receptia returului

Clientul/consumatorul care suspectează neconformitatea unui produs achiziționat in ceea ce priveste compozitia, stabilitatea, microbiologia, etc sau are îndoieli cu privire la calitatea acestuia, poate sesiza Seen Beauty la hello@seenbeauty.ro. Acesta va completa o declarație în scris, in care va explica în ce consta neconformitatea produsului, putand solicita efectuarea returului printr-o declaratie neechivoca in acest sens.

În urma recepționării returului de la consumator, societatea SEEN COSMETICS SRL va informa clientul despre costurile aferente analizelor de laborator care trebuie suportate de catre client in avans la momentul solcitarii, pe baza facturii din partea persoanei autorizate (chemist/laborator). SEEN Cosmetics SRL va transmite reclamația împreună cu produsul, ambalajul, documentul justificativ de cumpărare și declarația clientului către laboratorul autorizat, spre investigare.

Totodata, consumatorul trebuie să cunoască că procedura de investigare poate dura până la 4 luni de zile (cu posibilitatea de a se prelungi, în funcție de complexitatea investigației). Daca producătorul concluzionează că produsul are un continut neconform, atunci returul este acceptat, iar, în aceste condiții, clientului i se va restitui contravaloarea achitata pentru testare de catre vanzator.

În cazul în care conținutul produsului este declarat conform, SEEN Cosmetics SRL își rezerva dreptul de a refuza înlocuirea produsului sau rambursarea banilor iar produsul este returnat clientului în starea în care a fost primit dupa investigare. În acest caz, toate cheltuielile suplimentare generate cu privire la transportul produsului inapoi la client, vor fi suportate de acesta.

MODEL DE FORMULAR DE RETRAGERE

Către,

SEEN COSMETICS SRL

Va informez prin prezenta cu privire la retragerea mea din contractul referitor la comanda numarul __________ din data de _____________ si primita in data de ________________.

Doresc returnarea urmatoarelor produse: ___________________________________(se va specifica numele produsului/produselor si nr de bucati aferent fiecaruia)

Motivul returnarii (optional) _____________________________

Nume si prenume ________________________

IBAN/titular _____________________________

Mentionez ca am luat la cunostinta si ma angajez sa respect toate informatiile referitoare la politica de retur a companiei.

Data

Semnatura client

Pentru a vă oferi o experiență de cumpărături personalizată, site-ul nostru utilizează cookie-uri. Politica de cookie.