Din păcate, odată ce comenzile sunt plasate, acestea nu pot fi modificate. Vă rugăm să vă asigurați că aţi adăugat toate articolele dorite înainte de a o trimite. Odată ce comanda este preluată de transportatorul nostru, aceasta nu poate fi anulată, așa că, dacă v-ați răzgândit, asigurați-vă că ne anunțați cât mai curând posibil.
Găsiți starea unei anumite comenzi, precum şi istoricul acestora în contul dvs Seen Beauty.
Vă vom trimite prin e-mail o notificare de expediere împreună cu un număr de urmărire de îndată ce pachetul dvs. este predat curierului.
Vă rugăm să ne contactați imediat la hello@seenbeauty.ro
Vă rugăm să ne contactați imediat la hello@seenbeauty.ro
Vă rugăm să ne contactați imediat la hello@seenbeauty.ro. În cazul în care comanda nu mai este la noi și a fost predată companiei de curierat, vom transmite informațiile cu privire la modificări, dar nu vom putea garanta o livrare reușită. Asigurați-vă că răspundeți la telefon în ziua livrarii pentru eventuale lămuriri direct cu transportatorul.
Dacă primiți un mesaj de eroare legat de eșecul autorizării cardului de credit, verificați din nou dacă adresa de facturare de pe cardul de credit/debit se potrivește cu adresa de facturare a contului dvs., încercați să reintroduceți CVN-ul sau codul de securitate și verificați valabilatea cardului. Dacă primiți un mesaj de eroare şi la a doua încercare, contactați instituția emitentă a cardului pentru asistență suplimentară.
Vom încerca întotdeauna să vă livrăm comanda direct dvs., astfel încât există mai multe încercări de livrare pentru coletul dvs. Puteți conveni o altă dată de livrare cu curierul, așa că asigurați-vă că puteți fi contactată telefonic pentru a stabili detaliile. În cazul în care clădirea dumneavoastră are un portar, îl puteți autoriza să vă primească comenzile. Dacă articolele nu pot fi lăsate cu nimeni sau într-un loc sigur, comanda va fi returnată către noi.
Dacă v-ați uitat parola, faceți clic pe butonul „Am uitat parola” care apare pe pagina de conectare a contului și urmați instrucțiunile pentru a o reseta.
Vă puteți dezabona de la e-mailurile promoționale Seen Beauty făcând click pe linkul din partea de jos a e-mailului pentru a fi eliminat din lista de corespondență. Vă rugăm să rețineți că dezabonarea de la e-mailurile noastre promoționale nu va afecta primirea comenzilor și a confirmărilor de expediere sau a altor notificări tranzacționale pentru comenzile plasate.
Nu, produsele noastre sunt fără parfum.
Nu, toate produsele noastre sunt fară alcool.
Nu, toate produsele noastre sunt cruelty-free, adică nu testăm pe animale.
Toate produsele Seen Beauty sunt dezvoltate în parteneriat cu dermatologi și chimiști. Sunt formulate și testate pentru a fi potrivite pentru toate tipurile de piele. Listele complete de ingrediente sunt disponibile pe pagina fiecărui produs și, pentru orice nelămurire, vă recomandăm să efectuați un test pe o porțiune mica de piele sau să împărtășiți lista de ingrediente cu dermatologul dvs înainte de utilizare, dacă aveți nelămuriri.
Știm că poate fi frustrant când produsul tău preferat nu este disponibil sau când eşti nerăbdătoare să încerci acel produs despre care ai tot auzit, dar stocul e epuizat. Facem tot posibilul pentru ca toată gama noastră să fie disponibilă în orice moment, dar în situația în care totuşi unul dintre produsele noastre este epuizat, ne bazăm pe răbdarea și înțelegerea dumneavoastră. Suntem extrem de recunoscători pentru clienții noștri și apreciem sprijinul dumneavoastră indispensabil. Înscrieți-vă pentru alerte stoc şi veți primi instant o notificare când produsele devin din nou disponibile. Mulțumim!
Dacă aveți reacții adverse la produsele noastre, vă rugăm să opriți utilizarea și să contactați mediul dvs dermatolog. Dacă este o urgență, vă rugăm să sunați la numărul local de urgență.
Va rugam așteptați redirecționarea către seenbeauty.ro