Din păcate, odată ce comenzile sunt trimise, acestea nu pot fi modificate. Vă rugăm să vă asigurați că comanda dvs. conține toate articolele dorite și numărul corect al acestora înainte de a o trimite. Odată ce comanda este gestionată de transportatorul nostru, aceasta nu poate fi anulată, așa că, dacă v-ați răzgândit, asigurați-vă că ne anunțați cât mai curând posibil.
Găsiți starea unei anumite comenzi, precum şi istoricul acestora în contul dvs Seen Beauty.
Vă vom trimite prin e-mail o notificare de expediere împreună cu un număr de urmărire de îndată ce pachetul dvs. este predat curierului.
Vă rugăm să ne contactați imediat la hello@seenbeauty.ro.
Vă rugăm să ne contactați imediat la hello@seenbeauty.ro.
Vă rugăm să ne contactați imediat la hello@seenbeauty.ro. Dacă comanda dumneavoastră nu se mai află în posesia noastră și a fost deja predată companiei de curierat, vom informa partenerul cu privire la modificări, însă nu vom putea garanta o livrare reușită.
Dacă primiți un mesaj de eroare legat de eșecul autorizării cardului de credit, verificați din nou dacă adresa de facturare de pe cardul de credit/debit corespunde cu adresa de facturare a contului dvs., încercați să introduceți din nou CVN-ul sau codul de securitate și asigurați-vă că cardul este actual (nu expirat) și valabil. După validarea informațiilor pe care le-ați introdus și dacă primiți un mesaj de eroare la a doua încercare, contactați instituția financiară pentru asistență suplimentară.
Vom încerca întotdeauna să vă livrăm comanda direct, astfel încât comanda dvs. are mai multe încercări de livrare, în conformitate cu politicile companiei de transport din fiecare țară. Puteți conveni o dată de livrare diferită cu curierul, așa că asigurați-vă că puteți fi contactat pe telefon pentru a stabili detaliile. Dacă în clădirea dvs. există un portar, îl puteți autoriza să vă primească comenzile. Dacă articolele nu pot fi lăsate la nimeni sau într-un loc sigur, comanda va fi returnată la magazin.
Dacă v-ați uitat parola, faceți clic pe butonul „Am uitat parola” care apare pe pagina de conectare a contului și urmați instrucțiunile pentru a o reseta.
Vă puteți dezabona de la e-mailurile promoționale Seen Beauty făcând clic pe link-ul furnizat în partea de jos a e-mailului pentru a fi eliminat din lista de corespondență. Vă rugăm să rețineți că dezabonarea de la e-mailurile noastre promoționale nu vă va afecta primirea confirmărilor de comandă și de expediere sau a altor notificări tranzacționale pentru comenzile plasate.
Nu, produsele noastre sunt fără parfum.
Nu, toate produsele noastre sunt fară alcool.
Nu, toate produsele noastre sunt cruelty-free, adică nu testăm pe animale.
Toate produsele Seen Beauty sunt dezvoltate în parteneriat cu dermatologi și chimiști. Acestea sunt formulate și testate pentru a fi potrivite pentru toate tipurile de piele. Lista completă a ingredientelor este disponibilă pe pagina fiecărui produs și, pentru orice îngrijorare, vă recomandăm să efectuați un test de plasture sau să împărtășiți lista noastră de ingrediente cu furnizorul dumneavoastră de servicii medicale înainte de utilizare, dacă aveți întrebări.
Știm că poate fi frustrant când produsul dvs. preferat nu este disponibil sau sunteți nerăbdător să încercați acel produs despre care ați auzit. Facem tot ce ne stă în putință pentru ca toată gama noastră să fie disponibilă la un moment dat, dar dacă se întâmplă ca unul dintre produsele noastre să nu mai fie în stoc, ne bazăm pe răbdarea și înțelegerea dumneavoastră. Suntem extrem de recunoscători pentru clienții noștri și apreciem sprijinul dumneavoastră, deoarece acesta este ceea ce ne permite să continuăm. Înscrieți-vă la notificările de revenire în stoc pentru a fi primii care află când produsele revin în stoc. Vă mulțumim!
Dacă aveți reacții adverse la produsele noastre, vă rugăm să întrerupeți utilizarea și să contactați furnizorul dumneavoastră de servicii medicale. Dacă este vorba de o urgență, vă rugăm să apelați numărul local de urgență.